Дархост гузоред
RU
TJ
RU
TJ


Телемаркетинг

Қариб 50 сол аст, ки техникаи фуруши телемаркетинг дар Аврупои Ғарбӣ фаъолона истифода мешавад. Маркетинги телефонӣ ба ширкатҳо имкон медиҳад, ки хароҷоти таблиғотро ба таври назаррас кам кунанд, маҳсулот ё хизматрасониҳоро ба таври самаранок пеш барад. Телемаркетинг натиҷаҳои назаррасро нишон медиҳад ва ширкатҳоро ба баландтарин муваффақиятҳои тиҷорӣ мебарад. Бо воситаи фармоиши хизматрасонии телемаркетингӣ (фуруш бо воситаи зангҳо) Шумо метавонед бо хизматрасонии маркази тамос бренд, мол, ва хизматрасонии худро баланд бардоред.

Телемаркетинг чист?

            Чӣ гуна боварии муштариёнро ба тиҷорати худ зиёд кардан, талаботро ҳавасманд кардан, сатҳи таваҷҷӯҳро ба мол ё хизматрасонӣ зиёд кардан мумкин аст? Мутахассисоне, ки нозукиҳои телемаркетингро мефаҳманд, ба ин саволҳо ҷавоби объективӣ доранд. Чунин мутахассисон дар марказҳои ҳозиразамони маркази тамос фаъолият мекунанд. Кормандон фурӯшҳои фаъолро бомуваффақият гузаронда, муколамаҳои телефониро, на ба зурӣ балки самаранок аз зангҳо, почта, паёмҳои овозӣ, SMS паёмҳо истифода мебаранд.    

            Аз ин рӯ, ширкатҳои муосир торафт бештар тасмим мегиранд, ки хизматрасониҳои телемаркетинги – фурӯшҳои фаъол ва муассир фармоиш диҳанд.

Мақсадҳои баргузории телемаркетинг (фурӯши телефонӣ)

            Стратегияи фурӯши фаъол тавассути телефон якчанд муҳимият дорад, ки барои муштарӣ аҳамият доранд:

  • огоҳ кардани муштариён аз иттилооти муҳим дар бораи фаъолияти ширкат, молҳои истеҳсолкарда, хизматрасониҳо ва арзиши онҳо;
  • тартиб додани рӯйхати муштариёни садоқатманд, ҷустуҷӯи муштариёни эҳтимолӣ, ки омодаанд харид намоянд;
  • баланд бардоштани самаранокии фаъолияти маркетингии ширкат, муайян кардани стратегияҳои минбаъдаи пешбарӣ;
  • муайян кардани мизоҷоне, ки метавонанд ба маҳсулот ё хизматрасониҳои нави ширкат манфиатдор бошанд;
  • ташаккули ҳисоботи оморӣ дар асоси натиҷаҳои телемаркетинг имкон медиҳад пешгӯии боэътимоди рафтори муштариёнро фароҳам орад;
  • таҳияи стратегияи самараноки фаъолияти маркетингӣ дар оянда бо назардошти талаботҳои муштариён.

         Технологияи фурӯши фаъол тавассути телефон (телемаркетинги баромад) ба афзоиши фоидаи ширкат мусоидат мекунад. Нархи ин хизматрасонӣ хеле зуд пардохт мешавад.